واکنش عضو کمیسیون بهداشت مجلس به طرح ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم مغایر بند ۸ سیاستهای کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری است، گفت: این موضوع که آموزش پزشکی باید در کنار بهداشت و درمان باشد، بدون تردید کار درستی است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در…