ارائه ۸ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در ۳ شهر مازندران

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چالوس اظهار کرد: ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت، معرفی می‌شود.

روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران: حسین متاجی چهارشنبه ۷دی۱۴۰۱هدف از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال با رویکرد دانش بنیان را شناسایی و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سه شهرستان چالوس ،نوشهر و کلاردشت با محوریت گردشگری، صنعت، کشاورزی و دانش بنیان برشمرد و افزود: تاکنون جزئیات ۸ فرصت سرمایه‌گذاری شامل: راه‌اندازی و ساخت اسکله رادیو دریا، اسکله هچیرود، پیاده‌روی ساحلی هچیرود، پارک طبیعی ورکاویچ،پارک سنگ وارث ، مجتنع ساحلی نمک آبرود، اسکله فرج آباد و راه اندازی مجتمع کارگاهی و نمایشگاه دائمی رشته‌های صنایع‌دستی برای ارائه در این همایش آماده شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چالوس افزود: پنل تخصصی رفع موانع و نمایشگاه شناسایی فرصت‌ها از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در این همایش برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه سه شهرستان چالوس، نوشهر و کلاردشت در واقع از گردشگرپذیرترین شهرهای استان شمرده می‌شوند؛ تصریح کرد: در کنار اقبال گردشگران میزان متقاضیان سرمایه‌گذاری نیز در این سه شهرستان بیش از دیگر نقاط استان به نظر می‌رسد.

متاجی یادآور شد: اگرچه جاذبه‌های شهرستان چالوس کم و بیش برای همه آشناست اما هنوز نقاط بکری برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که به دلیل توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران هم قابل توجه است.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت ۲۲ دی ماه سال‌جاری در محل مجتمع امامت برگزار می‌شود./میراث آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *