امام جمعه نوشهر: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در فضای انتخابات کشور است

امام جمعه نوشهر گفت: دشمن در شرایط کنونی کشور به دنبال ناامن کردن انتخابات است که همه باید بیش از پیش هوشیار باشیم

آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: در چنین شرایط انتخاباتی مسوولان باید هوشیاری و رصدشان را بیشتر کنند و ما مردم نیز باید نقش مان را به خوبی در این شرایط ایفا کنیم یعنی هرچه آگاهی و بصیرت مان بیشتر باشد کارها بهتر پیش می رود.

وی اظهار کرد: به تبلیغات منفی دشمنان گوش ندهیم و با حضور پرشور در ۱۱ اسفند همچون ۲۲ بهمن، به طور قطع با هوشیاری ملت و عنایت خدای متعال اقدامات کور دشمنان خنثی می شود و در روزهای آینده نیز با حماسه مردمی سرنوشت ساز روبه رو خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد : از نامزدها و هواداران آنها می خواهیم که یکدیگر را تخریب نکنند و برای حل مشکلات منطقه و شهرستان طرح ها و برنامه هایشان را به مردم ارایه کنند.

خطیب جمعه نوشهر گفت : انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خود و کشور، اگر ما مردم رای ندهیم و سرنوشت خود و کشورمان را تعیین نکنیم بنابراین دشمن برای تعیین سرنوشت تلاش خواهد کرد پس بیاییم اختیارمان را به دست دشمن ندهیم خودمان برای خودمان تصمیم گیری کنیم.

وی، بر ضرورت انتخاب فرد صالح، امین، مومن، کاردان در بین نامزدها از سوی مردم تاکید کرد و گفت : مردم باید فرد اصلح را در بین نامزدها انتخاب کنند تا نماینده خوبی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم و همین طور نمایندگان خوبی برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنیم.

آیت الله مشایخ اضافه کرد : ما در این نمازجمعه اعلام می کنیم ما ایرانی ها، نظام و کشورمان را دوست داریم و در روز انتخابات هر کجا باشیم همه در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شویم و رای می دهیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به این که رژیم کودکش اسراییل همچون مار زخم خورده است، تصریح کرد: تاکنون در جنگ غزه هیج خواسته ای از خواسته های این رژیم اشغالگر برآورده نشده است در حالی که چهره کودکش آن بیشتر برای دنیا آشکار شده و اکنون در صدد بحران آفرینی در داخل کشور ماست و ما از مسوولان که در فضای انتخاباتی کشور اقدامات کورشان را خنثی می کنند تقدیر می کنیم.

امام جمعه نوشهر در بخش دیگری از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشهر قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در این روز، یعنی ما در مسیر انقلاب ثابت قدم و استوار هستیم.

به گفته وی این راهپیمایی برای دشمن این پیام را داشت که مردم به انقلاب اسلامی پایبند هستند و حضور گسترده شان در واقع مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده است.

وی اظهارداشت : پیام دیگر این راهپیمایی برای مسوولان این بود که مردم آمدند نظام اسلامی را تایید کردند نه عملکرد مسوولان را به عبارتی از عملکرد برخی از مسوولان گله دارند که باید این گله ها برطرف بشود بنابراین این حضور این پیام را داشت که مدیر باید جهادی، وقت شناس، و به دنبال حل ریشه ای مشکلات شهر و استان و کشورش باشد.

وی در بخش دیگری با بیان این که در تقویم انقلاب اسلامی ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و روز کارآفرینی نامگذاری شده است، گفت : اقتصاد مقاوتی یعنی این که همه مسوولان و مردم کاری کنند که تحریم دشمن اثری نکند و یا تزلزل در اقتصاد بوجود نیاید و رهبر معظم انقلاب در این ارتباط بر ضرورت استفاده از ظرفیت های درونی و داخل کشور و تولیدات داخلی تاکید داشتند/ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *