تسریع در اجرای قانون مولدسازی و انتقال زندان‌های “نور” و “نوشهر” به خارج از شهر

 

ایسنا/مازندران در نشست مشترک مدیران زندان‌ها و امور اقتصادی و دارایی استان مازندران اجرای قانون مولد سازی و ارزش افزایی ایجاد شده در جهت انتقال زندان‌ها به خارج از شهر و واگذاری زمین برای شهرهای نور و نوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، امروز ۳۰ آذرماه در دیدار مدیرکل زندان‌های استان با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بر اجرای قانون مولدسازی در جهت انتقال زندان‌های شهرستان‌های نور و نوشهر به خارج از شهر و تکمیل دیگر پروژه های در دست اقدام تأکید شد.

علی استادی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان زندان‌ها گفت: یکی از مهمترین مزایای مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت است که از این ظرفیت باید برای انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها اقدام کنیم.

مدیرکل زندان های استان مازندران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده و اماکنی که در اختیار زندان‌ها قرار دارد براین نظریم برابر مفاد قانون مولدسازی با تهاتر یا معاوضه و خرید آن واگذاری انجام شود تا اقدامات هدفمند در جهت احداث و تکمیل پروژه های نیمه تمام صورت پذیرد.

استادی همچنین به واگذاری زمین جهت احداث زندان مشترک شهرهای نور و نوشهر اشاره کرد و گفت: با عنایت به همکاری شورای تأمین استانداری مازندران و مدیران شهرهای نور و نوشهر مقررشد به زودی زمین ساخت زندان بزرگ شهرهای نور و نوشهر به اداره کل زندان‌های استان واگذار شود.

وی افزود، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آن باشیم که بخشی از کمبودهای اعتباری با استفاده از ظرفیت مولدسازی و ارزش‌افزایی ایجاد شده در جهت احداث، تکمیل و تعمیر پروژه‌های نیمه‌تمام فراهم شود .

سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران نیز از مجموعه اقدامات و خدمات سازمان زندان‌ها به اقشار آسیب دیده جامعه قدردانی کرد و گفت: این سازمان به منظور تحقق اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و مساعدت در رسیدگی به وضعیت زندان‌ها و همچنین بازگشت زندانیان به کانون خانواده و از همه مهمتر تسریع بخشیدن به سیاست‌های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها برابر مفاد قانونی نهایت همکاری را با اداره کل زندان‌های استان مازندران به عمل می‌آورد.

وی افزود: خارج کردن زندان‌ها به خارج از شهر به عنوان یکی از برنامه‌های مهم قوه قضاییه مطرح است و اقدامات خوبی در استان مازندران انجام شد و بی‌شک انتقال دو زندان نور و نوشهر به خارج شهر موجبات رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *