سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران: اهتمام برای برگزاری انتخاباتی سالم در اولویت است

 

قاسم عزیز زاده گرجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، درشمار اولویت‌های نخست محسوب می‌شود که برای تحقق این امر تلاش می‌کنیم. ‎

قاسم عزیززاده گرجی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان، داشت: انتخابات پیش رو بسیار اهمیت دارد و رهبر معظم انقلاب از نیمه فروردین سال جاری بر اهمیت این انتخابات تاکید داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این مطلب که معیار سنجش فرمانداران و بخشداران بدون تردید برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و با مشارکت بالاست؛ بیان داشت: تمام تلاش عوامل اجرایی در مازندران آن است تا از این امانت به خوبی پاسداری کنند.

عزیززاده گرجی با اشاره به این مطلب که اگر خواهان انجام کارهای بزرگ هستیم باید با انسجام و همدلی حرکت کنیم، اظهار داشت: وظیفه خدمت گزاران به مردم است تا در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم تلاش کنند.

این مقام مسوول افزود: مردم ما قدرشناس زحمت خدمتگزاران خود هستند و نباید برای خدمت رسانی به این مردم از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

قاسم عزیززاده گرجی که اصالتا بابلی است از ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار دولت سیزدهم در بابل انتخاب شد و پیش از این مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران بود.

وی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *