اتمام سازه‌های تصفیه‌خانه نوشهر و چالوس تا پایان شهریور ۱۴۰۳

 مدیر عامل شرکت آبفای مازندران از اتمام سازه های تصفیه‌خانه نوشهر و چالوس تا پایان امسال خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ تحویل مردم منطقه خواهد شد.


بهزاد برارزاده امروز در آیین افتتاحیه اجرای شبکه فاضلاب شهر چالوس که در خیابان ۴۵ متری به طرف خیابان حکمت برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی نوید بخش پروژه های بزرگی در کل کشور است که محقق شده است، اظهار کرد: برکات نظام هر ساله در هفته دولت و دهه فجر به نمایش گذاشته می شود تا مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

وی با اشاره به اقدامات موثری که در شهر چالوس در راستای رفع معضل کم آبی و بهسازی زیرساختها انجام شده است، افزود: ایستگاه پمپاژ چالوس در حال بروز رسانی شدن است همچنین بهسازی نواب و احداث مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی مازوپشته نیز انجام شده است.

وی تغییر احجام  تصفیه‌خانه را یکی از موضوعات مهم برشمرد و گفت: دیگر فرصت گرفتن ردیف اعتباری نداشتیم و با کمک نماینده مجلس توانستیم تا ردیف اعتباری برای تغییر احجام ساخت تصفیه‌خانه بگیریم.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران از مسکوت ماندن پروژه تصفیه خانه نوشهر و چالوس از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ اشاره کرد و ادامه داد: پیمانکار برای این پروژه عملا کار نمی‌کرد اما بعد از پیگیری فراوان توانستیم با تامین اموال قرارداد مجدد با پیمانکار ببندیم.
برارزاده در خصوص تصفیه‌خانه نوشهر و چالوس تصریح کرد: سازه‌های آن تا پایان سال به اتمام می‌رسد و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ تصفیه‌خانه تحویل مردم منطقه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برای اجرای شبکه نیازمند کمک و همکاری همه دستگاه‌ها خصوصا شهرداری و شورای شهر است، یادآور شد: اگر تصفیه‌خانه ساخته شود اما جاری سازی صورت نگیرد شایسته مردم نیست.
برارزاده متذکر شد: با توجه به افتتاح تصفیه‌خانه تا پایان شهریور ماه سال آینده اما شرایط جاری سازی در منطقه فراهم نیست و باید شرایط مهیا شود.
شایان ذکر است پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهر چالوس با هدف ارتقاء سطح بهداشت عمومی و حفظ منابع آب و محیط زیست از آلودگی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و جمعیت برخوردار ۲ هزار نفر به بهره برداری رسید/ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *