موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران

ولی‌الله فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس، شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز مجلس با پیگیری نمایندگان مردم مازندران در مجلس سرانجام لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران با موافقت اکثریت نمایندگان مجلس همراه شد.

وی گفت: در جلسه صبح امروز از مجموع ۲۲۰ نفر حاضران در مجلس ، ۱۵۲ نفر به این لایحه رای موافق دادند و ۳۶ نفر رای مخالف و ۳ نفر هم رای ممتنع دادند و ۲۹ نفر در رای‌گیری شرکت نکردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: استان مازندران با بهره مندی از سه بندر دریایی در شهرهای امیرآباد، نوشهر و فریدونکنار و سه فرودگاه مسافربری و تجاری در شهرستان‌های رامسر، ساری و نوشهر و یک فرودگاه نظامی و محلی در محمودآباد از زیر‌ساخت‌های مناسبی برای توسعه اقتصادی و تجاری و همچنین صادرات کالاهای صادرات محور برخوردار است.

فرزانه در راستای شفافیت آرا گفت: قرار بود موضوع لایحه منطقه آزاد مازندران فردا در مجلس مطرح شود ولی با پیگیری نمایندگان مازندران امروز مطرح شد و کلیه خادمین مردم فهیم مازندران در خانه ملّت به این لایحه رای مثبت دادند.

وی اضافه کرد: در گذشته موضوع منطقه آزاد شدن مازندران مطرح شده بود ولی در مجلس به علت درج نام سه منطقه از جمله مازندران در قالب یک لایحه با مخالفت نمایندگان همراه بود ولی امروز دولت در یک لایحه جداگانه موضوع منطقه آزاد شدن مازندران را مطرح که خوشبختانه با رای مثبت اکثریت حاضران به تصویب رسید.

به گزارش فارس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «لایحه تصویب شده ایجاد منطقه آزاد مازندران به کجا رسید» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

 

در جریان نشست علنی امروز مجلس، نمایندگان با لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران موافقت کردند/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *