۸۱۶خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند

با اتمام طرح آبرسانی مجتمع تلمادره:

۸۱۶خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در مجتمع آبرسانی تلمادره گفت: با تکمیل و اتمام این طرحها، ۸۱۶ خانوار ساکن در روستاهای بخش چهاردانگه شهرستان ساری، از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس بهزاد برارزاده با بیان اینکه ۱۰روستای ولویه علیا و سفلی، تلمادره، کردمیر، ارا، مالخواست، اروست، قلعه سر، پشرت و کوات با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش مجتمع آبرسانی تلمادره قرار دارند، گفت: برای تامین آب شرب در این مناطق، ۱۶ باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۲۸۰ متر مکعب احداث شد.

وی، ادامه داد تا کنون ۴۶ کیلومتر خط انتقال و ۳۵ کیلومتر شبکه توزیع و نیز ۱۰ باب ایستگاه پمپاژ اجرا شد.

مدیرعامل آبفامازندران با بیان اینکه طرح احداث آب شیرین کن به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه و انتقال به تاسیسات موجود از چشمه شور رود با پیش بینی ۴۵۰میلیارد ریال در دستور کار شرکت قرار دارد تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی طرح نیز آغاز می شود.

مهندس برارزاده،با اشاره به مشکل کمبود آب در برخی از این روستاها گفت: بسیاری از روستاهای منطقه پشتکوه چهاردانگه تحت پوشش شرکت آب وفاضلاب مازندران نبوده که با تدابیر اندیشیده شده تعدادی از این روستاها هم اکنون تحت پوشش شرکت قرار گرفتند.

 

تاریخ:۱۴۰۲/۰۵/۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *