پیروزی شهرداری نوشهر و شکست شهدای بابلسر و کیان سام

شهرداری نوشهر در شهرآورد هفته بیست و یکم لیگ ۲ فوتبال از سد پیام شهدای بابلسر گذشت و کیان سام بابل هم مقابل شهرداری ماهشهر باخت

شهرداری نوشهر در هفته بیست و یکم لیگ ۲ فوتبال کشور که در ورزشگاه شهدا میزبان تیم پیام شهدا بود، در وقت معمول بازی نتوانست حریف بازی بسته بابلسری‌ها شود ولی سرانجام در دقیقه ۹۴ قفل دروازه مهمان خود را با گلزنی امیررضا نمازی تعویض طلایی بازی شکست.

شاگردان مهدی پاشازاده با کسب برد در این بازی، ۳۷ امتیازی شدند و جایگاه سوم را در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ کردند.

پیام شهدای بابلسر که در ادامه تعویض‌های پیاپی و بی حساب و کتاب سرمربی یک بار دیگر عباس شکری را بر روی نیمکت داشت، سیزدهمین بار در این فصل شکست خورد.

این تیم با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت تا خطر سقوط را همچنان در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ و اختلاف ۵ امتیازی با انتهای جدول حس کند.

در این گروه تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان پس از پیروزی برابر شهدای رزکان البرز و شهرداری بم به ترتیب با کسب ۴۹ و ۳۸ امتیازی رتبه اول و دوم را در اختیار گرفتند.

کیان سام بابل هم که در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان شهرداری ماهشهر بود با یک گل نتیجه بازی را در وقت اضافه واگذار کرد.

شاگردان جوان محمود تابی با پذیرش شکستی دیگر، به ته جدول سقوط کردند.

کیان سام با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر از مس نوین کرمان، تیم چهاردهم جدول گروه دوم لیگ ۲ فوتبال کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *