محسن بنگر: حاشیه در خودمان است

 

بنگر می گوید با وضعیت فعلی تیم شهرداری نوشهر احتمالا برای فصل بعد در این تیم نخواهد ماند.

به گزارش طرفداری، محسن بنگر، سرمربی شهرداری نوشهر در پی پیروزی تیمش و ابقای این تیم در لیگ دسته دوم گفت:

ما حاشیه اول در خودمان است بعد پیروزی. امروز ببینید بازی بود و هیچکدام از مسئولان تیم مان نیستند. الان شاید هم ناراحت شده باشند که ما بردیم. انشالله خیر است. این تیم اگر لیگ یک، لیگ دو و لیگ برتر باشد خیلی ها نمی توانند اینجا مربیگری کنند، این تیم باید لیگ سه و لیگ استان باشد به خاطر همین در کافه ها دوست دارند این تیم را بزنند. من امروز مطمئنم ۳۰-۴۰ درصد مردم نوشهر که این تیم را واقعا دوست دارند و فوتبال دوست دارند، خوشحال هستند و بقیه فکر می کنم امشب غم دارند. این همه تماشاچی آمد امروز و ۵۰۰ نفر دوست داشتند ما ببازیم و ۱۰۰ نفر می خواستند ما ببریم. خداراشکر، ایراد ندارد، ما آمدیم اینجا و چند سال هم بودیم از اینجا به فوتبال ایران معرفی شدیم، دو سال هم اینجا ماندیم برای مربیگری و انشالله سال های دیگر آنهایی که این همه پشتمان حرف زدند بیاییم ببینیم چه می کنند. فقط یک نکته بگویم، یازده بازیکن اصلی من ۸ نفرش پارسال لیگ سه بازی می کردند ما با تیم لیگ سه داریم در لیگ دو بازی می کنیم. مردم و مسئولین این شهر باید این بچه ها را طلا بگیرند چون این بچه ها چهار سال لیگ سه بودند و نتوانستند بیایند بالا و من با همین ها بالا آمدم. هیچ مربی ای و هیچ تیمی مثل ما بازیکن از لیگ سه نداشت و من ۱۹ بازیکن پارسال را نگه داشتم با همان ۱۹ تا هم بازی می کنم و ۳-۴ نفر به این بچه ها اضافه شده. متاسفانه قدر نمی دانند، بعضی چیزها را هم می شنوم که می گویند نوشهری و غیرنوشهری غریبه.

وی در خصوص بازیکن بومی یا غیربومی گفت:من نوشهری و غیرنوشهری می کنم؟ اگر مثلا آن موقع که من شموشک بودم آقای آقای مختاری و پناهیان مگر اینها هم نوشهری و غیر نوشهری می کردند؟ چجور الان مردم نوشهر مرا نوشهری می دانند ولی حسام مقصودی که بچه نور است را نوشهری نمی دانند؟ یا سپهر رهنما که بچه نور است، یا محمدرضا خلعتبری که نوشهری بود الان صابری نوشهری نیست؟ یا مثلا آن موقع یونس گراییلی نوشهری بود مسعود فتاح نوشهری نیست؟ ما در تیم مان ۵ بازیکن غیر مازندرانی داریم بقیه همه مازندرانی هستند. سرم بالا است، هرکس هم می خواهد بیاید تیمم را ببیند. اینجا انقدر لیگ سه و لیگ های پایین را دیده اند به لیگ دو و بالاتر را ندیده اند شاید انشالله سال های دیگر خودشان به این تیم بیایند و بازیکن نوشهری بیاورند.ی در پاسخ به اینکه به نظر سال بعد محسن بنگر را در شهرداری نوشهر نمی بینیم، گفت:

با این وضع که می بینید نه. می بینید که هیچ چیزی نداریم، ما ۱۳ تیم در لیگ هستیم و ما یازدهمین تیم در لیگ از نظر مالی هستیم. فقط گل ریحان اوت شد و عقاب هم سرباز، بعد انتظار قهرمانی لیگ چیز خنده داری است. یک چیز دیگر هم بگویم ما نیم فصل بازیکن گرفتیم ۲۶۰ میلیون تومان. تیم های رقیب ما همین تیم صدرنشین، یک بازیکن گرفته ۴۰۰ میلیون تومان، دیگر این را تا آخر بخوانید می فهمید چه وضعی داریم.

وی در پایان گفت:یک چیز دیگر هم بگویم، تیم سوم جدول با یازدهم جدول هیچ فرقی نمی کند من دوست داشتم برای دو بازی بعد امید هایمان را بازی دهم ولی خب متاسفانه از بالا گفتند که باید ببری حتما و ما فردا برویم به عقاب با امید ها ببازیم، شاید دوباره همان کافه نشین ها بیایند و پشت سر ما صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *